O-ringen 2011

Nämen hallå, nu är jag vid liv igen. Hemma från en vecka utan mobil eller ens tankar sända att andvända internet. O-ringen var över min förväntningar och vädret var super, orientetringen var även det perfekt, men bäst var sälllskapet och kvällarna, om inte även den 6:e etappen (för er icke orienterare, så kan jag säga att det är vad man kallar disco på O-ringen).

Nu ska jag ta tag i mina väskor och packa upp allt, även tvätta allt svettigt och äkligt. Restan av eftermiddag blir lung. Jag är verkligen helt slut körd nu, efter en vecka i högt tempo och för få sov timmar.


Jag har inge blidbevis från veckan som gått, inte ett enda för jag har som sagt haft annat(mycket roligare) att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0