Den senaste dagen + Idag!


Jag har ett väldigt fultspäckat schema de närmaste dagarna, och jag har haft det hela veckan. Jag har tvälingar varje kväll. Igår var jag kontroll vakt på stockholm city cup som gick i vinter viken. Det var roligat lärar sig vara det men att vakta kontroller i tre timmare är inte så kul, specialt inte igårdagen regn. Men kvällen blev ändå fin tillslut, men dock så sen!

Idag så tog jag och Matilda bussen till ågesta för att hjälpa till med förberedelser inför StOf-sommarläger som är i helgen. Den fösta timmen var slapp coh dert händ inte så mycket så vi chillade i solen. Men efter ett tag sattes vi i jobb och fick hjälpa till att anordna tältplatserna. Det var ett mycket rörigt och anrstängande uppdrag så vi liftade med en Marielle till näset för att grill hamburgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0