SM i klärring

Jag är nu hemma från en lärorik helg i Västervik med mycket hård klättring och trevligt sällskap. På lördagen deltog jag, Kajsa, Fabian och Andreas i kvalet. Kajsa och Fabian klarade kvalet väldigt lätt och gick vidare till final medans jag och Andreas fick kämpa lite. Jag gick vidare till finalen nästa dag men Andreas kom på en sjunde plats(sex gick vidare!!)

På lördagskvällen åt vi en god middag i Västervik och gick o la oss tidigt inför finalen. Söndags morgonen var varm, fin och dimfri. Finalen blev lite uppskuten men när den väl kom igång gick det bra och Fabian slutade två, Kajsa etta och jag femma. Vi avslutade vårt besök i Västervik med att shopa lite på en outlet i närheten av klättercentret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0