Regn


En bild tagen någon gång i sommras sisodär!

Tjoho!

Denna dag har varit väldigt tung. Den har varit fulla av händelser som krävigt konsentration och fysisk ansträning. Först ut var fördagen i skolan, som inebara "Orienteringsdag", under hela denna förmiddag blev vi i nian plågade av det hemska vädret. Jag och Elias räddade oss genom att snabbt åka hem till honom när allt var avklarta. Inomhus gjorde vi såg gott vi kunde för att torka våra kläder och värma oss, det slutade framför TV:n med var sin kanelbulle.

Vid eftermiddags tid så begav vi oss ut i regnet, mot en av de skolor där jag under hösten kommer undervisa småbarn i orientering. Efter ytligare någon timme utomhus åkte jag hem till mig, byte om, slängde i mig någon slags mat och hoppa in i bilen till klättringen.

Nu  för cirka en timme sen kom jag hem, helt slut! Känner mig tom på energie så jag ska nog falla ner i sängen och säga god natt till er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0